Akcentowanie swojej obecności w świecie wirtualnym to obecnie podstawa sukcesu nowo powstających firm. Własny fanpage na Facebooku pozwala nie tylko na ciekawe zaprezentowanie swojej oferty, ale również na bieżące wchodzenie w interakcje z użytkownikami portalu.
Udane interakcje to przede wszystkim:
- odpowiadanie na komentarze pod postami,
- "lajkowanie" udostępnień swoich treści,
- szybkie odpowiadanie na prywatne wiadomości,
- dziękowanie za pozytywne opinie oraz komentarze.
Tego rodzaju aktywność dobrze świadczy o danej firmie i wpływa na wzrost zainteresowania oferowanymi przez nią usługami bądź produktami. Użytkownicy postrzegają taką firmę jako nowoczesną oraz otwartą na sugestie i potrzeby klientów.
Firmy, które chcą zdobyć więcej informacji na temat aktywnego prowadzenia fanpage'a na FB, mogą skontaktować się z doświadczoną agencją internetową KJ Studio.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Usługi remontowo-budowlane
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Transport dla Ciebie i firmy
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Atrakcje turystyczne i noclegi
Baza kursów i szkoleń